▲ Наверх
Популярные новости
Время на сайте
Текущее время на сайте

Текущая дата на сайте
Последние комментарии
На сайте...
Всего на сайте: 7
Гостей: 7
Пользователи: 
- отсутствуют
Роботы: 
- отсутствуют
Голосование

Ваш любимый шутер от Valve?

Half-Life (все части)
CS 1.6
CS:S v.34
CS:S v2230303
CS:GO

 
 
Архив новостей
Облако тегов

items_570.bin (dota 2)

Lodalicious
5 июня 2019 03:30
   Сообщение #281

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 5.06.2019

Предупреждения:
What version of revloader is needed? I used both 2019 and 2016, but everytime I run the exe's, it give me an error, please help.... I already replaced the old steamclient.dll with the new one...


Edit: Nevermind, Fixed , but clients can't connect to server, same issue as Vncjxjx ,

Thanks for the update Sir Bir3yk,
punkzappa09
5 июня 2019 07:40
   Сообщение #282

Подающий надежды
  • 30
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 32
Регистрация: 13.02.2017

Предупреждения:
02.06.2019 new version steamclient.dll
Client
04.06.2019 new version steamclient.dll
server windows

Sir Bir3yk, what is the difference between the two steamclient.dll?

server windows steamclient.dll should create the match then the Client steamclient.dll will connect/join to server windows? sorry for my bad english. Thank you Very much for the update
Lodalicious
5 июня 2019 08:37
   Сообщение #283

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 5.06.2019

Предупреждения:
] connect 192.168.254.187
[HostStateManager] CHostStateMgr::QueueNewRequest( Remote Connect (192.168.254.187), 2 )
[EngineServiceManager] SwitchToLoop remoteconnect requested: id [2] addons []
[Client] CL: IGameSystem::LoopDeactivateAllSystems
WriteSteamRemoteStorageFileAsync( "scripts/control_groups.txt" ) -> at 41.057
[Client] CL: Disconnecting from server: NETWORK_DISCONNECT_LOOPDEACTIVATE
[stringtables] CNetworkStringTableContainer::RemoveAllTables: removing 20 tables
[Server] SV: IGameSystem::LoopDeactivateAllSystems
[Host] HO: IGameSystem::LoopDeactivateAllSystems
[Server] SV: Server shutting down: NETWORK_DISCONNECT_LOOPDEACTIVATE (55)
[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_active -> ss_dead)
[Server] SV: Disconnect client 'AKP/Dzong' from server(1): NETWORK_DISCONNECT_SHUTDOWN
[SignonState] Client 1 'AKP/Dzong' signon state SIGNONSTATE_FULL -> SIGNONSTATE_NONE
[stringtables] CNetworkStringTableContainer::RemoveAllTables: removing 20 tables
WriteSteamRemoteStorageFileAsync( "voice_ban.dt" ) -> at 41.085
[SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( remoteconnect : success )
[SteamNetSockets] RelayNetWorkStatus: avail=Retrying config=Retrying anyrelay=Dependency unavailable (Attempt #5 to fetch config from https://api.steampowered.com/ISteamApps/GetSDRConfig/v1?appid=570&partner=valve)


[SteamNetSockets] Cert request for steamid:76561201554055738 failed with reason code 5002. ISteamNetworkingSocketsSerialized::GetCertAsync failed
[SteamNetSockets] [#1498025275 UDP invalid@192.168.254.187:27015] Cannot use unsigned cert; failing connection.
[SteamNetSockets] SDR network config fetch attempt #5 failed. ISteamHTTP::SendHTTPRequest failed. Giving up. SDR functionality will not be available!
[SteamNetSockets] RelayNetWorkStatus: avail=Failed config=Failed anyrelay=Dependency unavailable (ISteamHTTP::SendHTTPRequest failed)
[NetSteamConn] Opened Steam Net Connection on socket 'client' to 192.168.254.187:27015, connection #1498025275 UDP invalid@192.168.254.187:27015
[Client] Failed to connect to 192.168.254.187:27015. Reason code 5002. Cert failure: ISteamNetworkingSocketsSerialized::GetCertAsync failed
[Client] CL: Server disconnected: 85: NETWORK_DISCONNECT_INTERNAL_ERROR
[NetSteamConn] Closing Steam Net Connection on socket 'client' to 192.168.254.187:27015, handle #1498025275 (1000 CloseSocket)
[Networking] Summary of connection [#1498025275 UDP invalid@192.168.254.187:27015]:
[Networking] End-to-end connection: closed due to problem detected locally, reason code 5002. (Cert failure: ISteamNetworkingSocketsSerialized::GetCertAsync failed)
[Networking] Current rates:
[Networking] Sent: 0.0 pkts/sec 0.0 K/sec
[Networking] Recv: 0.0 pkts/sec 0.0 K/sec
[Networking] Est avail bandwidth: 128.0KB/s
[Networking] Bytes buffered: 0
[Networking] Lifetime stats:
[Networking] Totals
[Networking] Sent: 1 pkts 512 bytes
[Networking] Recv: 0 pkts 0 bytes
[Networking] No ping distribution available. (0 samples)
[Networking] No connection quality distribution available. (0 measurement intervals)
[Networking] Latency variance histogram not available
[Networking] No connection transmit speed distribution available. (0 measurement intervals)
[Networking] No connection recieve speed distribution available. (0 measurement intervals)
[Networking] No rate stats received from remote host
[Networking] No lifetime stats received from remote host
[Networking]
[HostStateManager] CHostStateMgr::QueueNewRequest( Idle (levelload), 3 )
[HostStateManager] Discarding pending request 'Remote Connect (192.168.254.187), 2'
[EngineServiceManager] SwitchToLoop levelload requested: id [3] addons []
ChangeGameUIState: DOTA_GAME_UI_STATE_DASHBOARD -> DOTA_GAME_UI_STATE_LOADING_SCREEN
[Client] LoadingDisplay changed from NONE to LOADING (map="")
[HostStateManager] Idle (levelload)
[Client] CL: CLoopModeLevelLoad::MaybeSwitchToGameLoop switching to "game" loopmode with addons ()
[EngineServiceManager] SwitchToLoop game requested: id [3] addons []
[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_dead -> ss_waitingforgamesessionmanifest)
[Server] SV: maxplayers set to 1
Initializing script VM...
...done
[Server] SV: Spawn Server: <empty>
[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_waitingforgamesessionmanifest -> ss_loading)
[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_loading -> ss_active)
[Client] CL: CWaitForGameServerStartupPrerequisite done waiting for server
[Client] CL: CCreateGameClientJob creating client connection to 'loopback'
[Networking] Connected loopback client=79637e88@loopback:1 <-> server=5cf0b046@loopback:0
[Client] CL: Connected to 'loopback:1'
[Server] SV: Sending server info to client 'AKP/Dzong' at loopback:0
[Server] SV: WriteInitialSpawnGroups sending 1 groups
[Client] Game: "Dota 2"
[Client] Map: "<empty>"
[Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans
[Client] Build: 8229 (revision 5145021)
[Client] Server Number: 2
[SignonState] CL: CNetworkGameClient::ProcessServerInfo
ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000166 seconds
[Client] CL: CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded
ChangeGameUIState: DOTA_GAME_UI_STATE_LOADING_SCREEN -> DOTA_GAME_UI_STATE_DASHBOARD
[Client] LoadingDisplay changed from LOADING to NONE (map="<empty>")
[Server] SV: IGameSystem::LoopActivateAllSystems
[Host] HO: IGameSystem::LoopActivateAllSystems
[Server] SV: Game started
[Client] CL: IGameSystem::LoopActivateAllSystems
ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "scripts/control_groups.txt" ) -> 0.000102 seconds
[SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success )
[Server] SV: Sending full update to client AKP/Dzong (reason: initial update)
[Client] CL: Receiving uncompressed update from server
[Networking] client loopback:1[0]: NetChan Setting Timeout to 30.00 seconds
[Client] CL: Signon traffic "client": incoming 39.770 KB [6 pkts], outgoing 1.066 KB [6 pkts]
[Networking] AKP/Dzong loopback:0[1]: NetChan Setting Timeout to 20.00 seconds

From Dota 2 console after entering connect IP command.
magiezxc123
6 июня 2019 08:55
   Сообщение #284

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Регистрация: 6.06.2019

Предупреждения:
bir3yk, thank you so much!!! btw how can I get the latest revloader files? thanks
bir3yk
6 июня 2019 12:31
   Сообщение #285

Легенда
  • 150
Награды:
 
Репутация: 261
Группа: Администраторы
Сообщений: 1600
Регистрация: 7.11.2012

Предупреждения:
punkzappa09,
server windows only for server css csgo tf2 l4d2....

magiezxc123,
download revloader this
27.04.2016 new major version fix(fix CS:GO, fix SSL)

download new steamclient.dll 02.06.2019 new version steamclient.dll
arkydon
7 июня 2019 09:35
   Сообщение #286

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Регистрация: 31.08.2017

Предупреждения:
Can you unlock Arcana progress for Rubick Arcana please.
Lodalicious
7 июня 2019 11:35
   Сообщение #287

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 5.06.2019

Предупреждения:
+Is it posible to unlock dota 2 chat wheels with max battle pass level? I think it would be cool to have it. sorry for bad english

Page translator
iMakizz
7 июня 2019 16:00
   Сообщение #288

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Регистрация: 18.03.2017

Предупреждения:
thanks for the update sir bir3yk. all new immortal and arcanas are working but my friends cant connect when i host a game. please fix sir bir3yk thanks.
dianous200
9 июня 2019 14:56
   Сообщение #289

Ученик
  • 45
Награды:

Репутация: -1
Группа: Пользователи
Сообщений: 67
Регистрация: 2.12.2016

Предупреждения:
Good Day Bir3yk please upload Items&Tickets_bin570 of the latest update International Collectors Cache 2019. Thanks in advance.
bir3yk
9 июня 2019 15:41
   Сообщение #290

Легенда
  • 150
Награды:
 
Репутация: 261
Группа: Администраторы
Сообщений: 1600
Регистрация: 7.11.2012

Предупреждения:
items_570_v3552.zip (117 | 47.98 Kb)
ypan91
10 июня 2019 06:16
   Сообщение #291

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Регистрация: 3.06.2019

Предупреждения:
Thank you bir3yk for the update! We really appreciate your effort.
ypan91
10 июня 2019 06:21
   Сообщение #292

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Регистрация: 3.06.2019

Предупреждения:
Is anyone able to equip the custom dire creep? I found myself capable of equipping the custom radiant creep, but not the dire one for some reason.

If anyone has a sec, could you check in game to see if you experience the same? Thanks in advance!
mr.blackue
10 июня 2019 08:13
   Сообщение #293

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 6.10.2016

Предупреждения:
are TI chat wheels not available?
Kunglao
10 июня 2019 12:48
   Сообщение #294

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Регистрация: 28.12.2015

Предупреждения:
hi bir3yk, i have noticed that some Global Item is not working.

1. Dire Creep Skin
2. Radiant Tower Skin
3. Dire Tower Skin
4. Some Announcer Sound

The Radian Creep Skin works. Will there be a fix for this?
Lodalicious
10 июня 2019 14:22
   Сообщение #295

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Регистрация: 5.06.2019

Предупреждения:
+ Chat Wheels also, Full level battle pass
higharchfiend
12 июня 2019 11:53
   Сообщение #296

Юнец
  • 0
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Регистрация: 15.02.2016

Предупреждения:
Need help.
My dota2 always crash to desktop at opening screen.
Aceroo
12 июня 2019 13:51
   Сообщение #297

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 1
Группа: Пользователи
Сообщений: 29
Регистрация: 7.09.2016

Предупреждения:
Hi mr bir3yk are the TI chat Wheels possible to add? and Tower skins, Rosh Skins and Creeps skins possible too?

currently the TI Chat wheels are locked and cant be added to chatwheels key

Thanks for your hard work really appreciate your work..
ianjason123
12 июня 2019 17:11
   Сообщение #298

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 27
Регистрация: 20.05.2017

Предупреждения:
can this use in online too?.. even im the one can see?
Kunglao
13 июня 2019 10:16
   Сообщение #299

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 21
Регистрация: 28.12.2015

Предупреждения:
ianjason123, nope bro
ianjason123
13 июня 2019 16:07
   Сообщение #300

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 27
Регистрация: 20.05.2017

Предупреждения:
OFFLINE mode only?
1чел. читают эту тему (гостей: 1)
Пользователей: 0

  Сейчас: 22 ноября 2024 05:04