▲ Наверх
Время на сайте
Текущее время на сайте

Текущая дата на сайте
На сайте...
Всего на сайте: 15
Гостей: 13
Пользователи: 
Hapko

Роботы: 
- отсутствуют
Голосование

Ваш любимый шутер от Valve?

Half-Life (все части)
CS 1.6
CS:S v.34
CS:S v2230303
CS:GO

 
 

CS:GO - Inventory not working.

tomi20
24 февраля 2015 23:07
   Сообщение #1

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Регистрация: 16.11.2014

Предупреждения:
Hello everyone!
I Have a problem with the revemu in CS:GO. The inventory is not opening, there is a error "Failed to retrieve your items from the server. Please try to access your inventory at a later time.".
Everything have I updated and my operating system is Windows 8.1 Professional, revemu is "release_22022015".

:: I want only to have items in single-player like mode (I run only the client on my notebook) with bots, but nothing works. My configs are:

[GameServerNSNet]
EnableNSNetSvc=UDP
NSNetDedicatedPort=6570

Thanks in advance.
Stanly
25 февраля 2015 01:03
   Сообщение #2

Храброе сердце
  • 150
Награды:
 
Репутация: 82
Группа: Пользователи
Сообщений: 1780
Регистрация: 7.11.2012

Предупреждения:
tomi20,
Hello.
Did you copy folder Steam from [RevEmu 22.02.2015] to [ClientRoot]?
NSNetDedicatedPort=6570 - you don't need this line, comment it.
tomi20
25 февраля 2015 17:50
   Сообщение #3

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Регистрация: 16.11.2014

Предупреждения:
Yes, i'd copied to [ClientRoot]. Everything worked on my Windows 7 installation, after i had upgraded my OS it stopped working ( the inventory ).

CS:GO is updated ( from my brothers steam installation :P ).

My Windows Firewall is disabled, I have every VCRedinst package installed.

I can't find any faults i made :( .
Stanly
25 февраля 2015 23:44
   Сообщение #4

Храброе сердце
  • 150
Награды:
 
Репутация: 82
Группа: Пользователи
Сообщений: 1780
Регистрация: 7.11.2012

Предупреждения:
tomi20,
try run revLoader.exe with Administration rights. It might help you.
tomi20
26 февраля 2015 00:19
   Сообщение #5

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Регистрация: 16.11.2014

Предупреждения:
I think it is a problem related to Windows 8.1? Or maybe I have something wrong in my CS:GO installation, I don't know.. :crying:
Stanly
26 февраля 2015 00:36
   Сообщение #6

Храброе сердце
  • 150
Награды:
 
Репутация: 82
Группа: Пользователи
Сообщений: 1780
Регистрация: 7.11.2012

Предупреждения:
tomi20,
Did you run revLoader.exe with Administration rights? Which hard drive do you have in your computer, on which you installed OS?
tomi20
26 февраля 2015 11:31
   Сообщение #7

Новобранец
  • 15
Награды:

Репутация: 0
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Регистрация: 16.11.2014

Предупреждения:
Yes of course.. Runing with Windows XP, Windows 7, support doesn't help.
1чел. читают эту тему (гостей: 1)
Пользователей: 0

  Сейчас: 17 августа 2018 21:28